Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Funksjonæroppsett

Nå er årets to mest spennende puslespill unnagjort!

Det første var tidsskjemaet - med mer enn 4400 starter (les: brikker) som skull e fordeles utover tre dager, og helst slik at man unngår altfor mange kollisjoner i de forskjellige klassene. Etter at vi fikk rettet opp et par feil har reaksjonene vært små, så forhåpentligvis er det relativt greit. For startlister - og etter hvert også online-resultatservice - så bør man ta en kikk på www.tyrving.com/tyrvinglekene

Det neste puslespillet var det som gjelder dommer- og funksjonæroppsettet. Ikke like mange brikker men minst like vanskelig. Heldigvis har vi fått meget god respons fra foreldrene - og det takker vi for. Når dere ser gjennom vedlagte funksjonæroppsett så skjønner dere at å arrangere friidrettsstevne for mer enn 1400 deltakere krever mange folk. Takk spesielt til Ebba Lund og Trine Meling for alle telefonene de har tatt for å få dette i boks.

Fremmøtetider er som følger (merk litt endringer i forhold til det opprinnelige):

FREDAG: Kl. 1630 (til ca. 2230)
LØRDAG: Kl. 0930 (til ca. 1430) og kl. 14 (til ca. kl. 20)
SØNDAG: Kl. 0900 (til ca. 1430) og kl. 14 (til ca. kl. 2030)

Det er viktig at alle som skal jobbe registrerer seg hos Trine og Ebba som har sin plass i det hvite teltet ved inngangen til banen. Her blir det også servering av middag lørdag og søndag, samt kaffe og saft. Fredag er det hamburger. Ved registreringen får man utlevert "matkuponger".

Som kjent har vi også et stort antall fra andre lag som skal overnatte på NTG og på Bekkestua skole. Her er det også satt opp funksjonærer, men fremmøtetidene er ikke de samme som nevnt over. Fremmøtetid her står foran navnene på de som skal hjelpe til der.

I noen andre tilfeller kan det også være at fremmøtetidene vil fravike litt fra det ovenfornevnte, men dere vil i så fall få direkte beskjed om det.

Jeg minner om funksjonærtilstelningen torsdag på Nadderud. Is, jordbær, brus og kaffe serveres fra kl. 18 til ca. 1830. Deretter litt informasjon før vi starter med tilriggingen. Det er ikke nødvendig å gi beskjed dersom man av ulike grunner ikke kan komme på torsdag.

Det er sikkert mange spørsmål, send meg en mail så skal jeg besvare etter beste evne.

Som sagt to puslespill er ferdige, det tredje blir vi alle med på å legge i løpet av disse tre dagene på Nadderud. Forhåpentligvis går det også i boks til slutt!

Mvh Kirsten
91854384
(14.06.2005)

Vedlagte filer

Dommer og funksjonæroppsett TL05.pdf

!