Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Diskusjon

Kategorier Orientering Sportslig Tio

Tio


Emne: Forfatter:
Tidspunkt:
   
Message  Tio
Ove Sætra 06.03.2007 17:09
 
Er ny i Tyrving, akkurat meldt overgang fra Asker og skal prøve å kapre en plass på laget hvis jeg får trent sånn jeg vil framover og kommer i god løpe form!
Message    RE: Tio
MortenC 07.03.2007 21:16
 
Godt å høre, Ove. Hørte du fikk kjørt deg i "debutten" på tirsdag:)

Det er muligheter for å komme på TIOmila laget, men det blir konkurranse om plassene...

Fra Onkel Reisende MC kan det meldes at Gabriel ble nr.6 i Sveitsisk Mesterskap i terrengløp, og slo blant annet en løper som Matthias Merz. Thomas er også i god trening igjen, og Neil løp bra i Portugal. Så det blir mange om beinet!
Message      RE: Tio
Christian Holmboe 16.03.2007 23:16
 
Hvis ingen går i fella,men passer seg for den, skal alle sammen snart få løpe TiO igjen.

Siden jeg for første gang på mange år ikke skal ta ut laget kan jeg få lov til å være med å synse om lagoppstilling på forhånd...

Et forslag fra sidelinjen før all snøen er borte:
11 900 Ove
13 800 Vegard
7 000 Bole
17 300 Thomas
7 000 Geir
11 600 Bjørn
11 300 Torgeir
9 100 Gabriel
5 200 Espen
16 600 Neil

Fin blanding av rutine og unge sultne ulver. Dette kan bli bra selv uten en del av de største kanonene. Men det må trenes og hver enkelt må ta forberedelsene på alvor.

Bole
Message        RE: Tio
Bjørn 25.03.2007 11:12
 
Hva med Audun og Graham. Skal ikke de løpe? Hadde jo vært greit å hatt med dem på laget.
Message          RE: Tio
Morten Christophersen 27.03.2007 10:45
 
Audun skal ikke løpe pga NOM noen dager senere. Graham har byttet klubb til Lidingö.

Sportssjefen lover at Tyrving skal komme sterkere tilbake i 2008 med sitt beste TIOmila lag noen gang;)
Message            RE: Tio
Audun 30.03.2007 05:47
 
En liten hilsen fra Penang, Malaysia. Sitter på en internett cafe etter en times løpetur og frokost. Nå skal jeg kjøpe vann og solkrem og ligge på stranda et par timer før en intervalløkt i ettermiddag.

Det blir ikke noe tio på meg i år, pga NOM (dvs helhetspakka med lang hard fysisk belastning, reising, tid på døgnet, skole). Det er veldig synd, men det er vanskelig å få gjort noe med terminlisten. NOM prioriterer jeg foran tio. At Torbjorn og Anders løper for sno i år har ikke hatt noe å si for meg, men min beslutning hadde nok innvirkning på at graham og jamma løper for andre klubber i vår. Synd, men folk har ulike ambisjoner og prioriteringer. Tiomila arrangeres hvert år og jeg kommer sterkere tilbake de neste årene. Dere andre får benytte sjansen til å vise dere frem og skaffe dere erfaringer. Det vil uansett bli et bra lag, ikke noe dårligere enn de første årene mine i klubben. Juniorene våre er gode, og blir det med et par utlendinger blir vi godt besatt på natta med bl.a Vx og Bole.

På Jukola er jeg selvfølgelig på plass (og i form!), der kan vi bite godt fra oss. Det samme gjelder 15-staf, o-festivalen og nm. Treffer de fleste i Tsjekkia, resten regner jeg med å se på norwegian spring. Tren godt og se fram til en spennende sesong!


!