Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Diskusjon

Kategorier Orientering Sportslig NM gratulasjoner

NM gratulasjoner


Emne: Forfatter:
Tidspunkt:
   
Message  NM gratulasjoner
Geir 19.09.2007 20:51
 
Jeg vil gratulere alle NM deltakere, spesielt til stafettgutta (herlig karer!!!), Torgeir (du imponerer) og de andre jr.ene. Dette var skikkelig gøy og det motiverer :-)

Dessverre pga. skade (betennelse i hælen) så har jeg ikke fått trent og deltatt noe i år, men jeg håper at det ordner seg nå snart... For jeg har planer om å trene mot både Tio og Jukola neste år, så ungfoler... Pass på! :-)

Likte også artikkelen i Budstikka hvor Audun hadde uttalt seg om samhold.. Det støtter jeg opp om!


Message    RE: NM gratulasjoner
Ulv 22.09.2007 00:05
 
Artig å sitte her i nord og følge med på natt NM.
Stort grattis til alle vinnere og medaljører (og alle andre som er fornøyd med innsatsen)

Faller vel ikke nedover på årets NM-statistikk etter idag????
Message      RE: NM gratulasjoner
Anonymous 22.09.2007 09:37
 
Norges beste nattklubb?

http://www.odagfinn.net/o2007/nmnatt/res/reshtm/index.htm

50% av alle gullmedaljer gikk til Tyrving!
Message        RE: NM gratulasjoner
Audun 22.09.2007 10:59
 
Jeg sitter også her i nord og er stolt over prestasjonene. Men helgen er ikke over ennå! Lykke til i stafettene og finalen til juniorene!


> Norges beste nattklubb?
>
> http://www.odagfinn.net/o2007/nmnatt/res/reshtm/index.htm
>
> 50% av alle gullmedaljer gikk til Tyrving!
Message          RE: NM gratulasjoner
Bole 22.09.2007 23:39
 
Er selv godt fornøyd med gjennomføringen i går natt selv om jeg var et godt sykke bak lokomotivfarten til Anders - og Bjørn... Respekt! Stødig som fjell i skikkelig krevende terreng. Torgeir: Imponerende å kjøre så raskt og stødig etter en real smell på 1.post. Et par strekk lenger løype så hadde du hatt Tyrvings 4. gull denne kvelden. Jeg er også mektig imponert over Ingrid! Dette viser at det gir resultater å stille trofast på trening og Arnes natt-cup i all slags vær sommer som vinter. Man blir god av å trene riktig.

Synd at dere ikke nådde helt opp i stafettene i dag, men til våren er det TiO som gjelder. Jeg skal ihvertfall trene i vinter og håper jeg blir bra nok til å løpe på lag med så mange stødige og positive lagkamerater.

Dere er helt rå!!!

Bole

!