Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Diskusjon

Kategorier Orientering Sportslig Gratulerer!

Gratulerer!


Emne: Forfatter:
Tidspunkt:
   
Message  Gratulerer!
Sportssjefen 03.06.2008 11:26
 
Gratulerer Torgeir og Bjørn med uttaket til Junior VM i Göteborg i begynnelsen av juli!!!
Message    RE: Gratulerer!
Torgeir 04.06.2008 16:39
 
Takk!:)

> Gratulerer Torgeir og Bjørn med uttaket til Junior VM i
> Göteborg i begynnelsen av juli!!!
Message      Flere med flagg ...
ArTi 11.06.2008 23:51
 
... på brystet:

NOF har tatt ut en stor tropp til WorldCup-løpene under O-festivalen 20-21/6. Vi ønsker Audun H Weltzien, Ingunn H Weltzien og Anders Tiltnes hell & lykke, og håper alle Tyrving'ene på Siggerud kan få sole seg i glansen fra deres prestasjoner.

NOF har også forhåndstuttatt en håndfull løpere til VM. Naturlig nok etter sin gode EM-langdistanse: Audun HW er klarert for VM i Tsjekkia medio juli.
Message        Flere med flagg ...
ArTi 20.06.2008 09:28
 
> ... på brystet:

Og ikke å forglemme: Tyrvings "faste representant" på internasjonale mesterskap: Zsuzsa Fey løper WorldCup'en (for Romania).
Message          pluss/minus flagg...
ArTi 24.06.2008 13:51
 
The good news :-) Ingunn H Weltzien er tatt ut til å løpe VM Sprint i Tsjekkia (sø 13/7). Broder Audun får løpe VM Mellom (to 17/7) og VM Lang (kvalik ti 15/7 + finale lø 19/7); samme VM-program som Zsuzsa Fey (for ROU).

The bad news :-( Torgeir Nørbech har meldt sykdomsforfall til jnr.VM i Göteborg. "Det er utrolig kjedelig at jeg er syk, men det er ikke fullt så kjedelig at jeg ikke kommer til VM. Jeg ville ikke ha hatt noe å gjøre der slik status er nå", sier Torgeir Nørbech til Ringblad.no.

!