Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Diskusjon

Jukola 2004: etappe Jukola

Jukola


Emne: Forfatter:
Tidspunkt:
   
Message  Jukola
anders tiltnes 23.06.2004 16:24
 
Hvor mye TIDSTAP (bom+dårlige veivalg) hadde dere på hver etappe i minutter?? Ikke overdriv nå:-)

jeg hadde 2 min!

(alle svarer, så får vi se hvor mye vi hadde på jukola i år. Skriv gjerne hvor mye dere hadde på TIO også, Der hadde jeg: 4 min)

Får vi samlet inn dette er det fin måte å finne ut hvor gode(dårlige?) vi er...
Message    RE: Jukola
Morten Christophersen 24.06.2004 00:05
 
Hvor gode dere er ser dere vel på resultatlisten. Om dere bommer mer gjør det dere ikke noe bedre (heller dårligere). Altså dere er 65.best i Jukola og 40.best på TIOmila (TIO med meg på laget;-)

Men dere kan kanskje finne ut om det er på løping eller orientering dere taper mest. Når dere først er i gang kan dere jo også finne ut hvem som taper mest, briter eller nordmenn, og hva de forskjellige taper mest på, orientering eller løping. Noe sier meg at noen har lite å gjøre om dagen?
Message      RE: Jukola
anders tiltnes 24.06.2004 01:28
 
yess!! kom med analysene... dette er bra!!

men morten: du svarte ike hvor mye bom du hadde på tio!!
Message        Jukola og TIO
Morten Christophersen 24.06.2004 09:44
 
I løpet av Jukola var det tre steder jeg tapte plasser i køen, og på Jukola betyr det tidstap. Tapte nok maks 5 min i løpet av den 13,6 km lange 2.etappen på orientering og 5 min på løpig (delvis fordi jeg ikke var offensiv nok, men mest fordi jeg hadde vondt i brystet pga brist i et par ribbein).

På TIOmila kan jeg nok ikke skrape sammen et minutt en gang. Kanskje 45 sek hvis jeg skal være kresen. Det jeg tapte til de beste, BSK og NTNUI var fordi jeg ikke hadde bra nok følge. Det gikk rett og slett ikke fortere der jeg gikk ut, og jeg måtte bidra til å holde det tempoet. Men jeg hadde helt klart hat løpskapasitet til å følge feks Christian Bøen som løp 3 min fortere enn meg.
Message          RE: Jukola og TIO
anders tiltnes 24.06.2004 15:27
 
Birgit løp opp 700 lag ja!!
mortens 160 og min 130 lag blir litt stusslig i forhold!!
Message            RE: Jukola og TIO
jens sagberg 27.06.2004 16:53
 
jukola 6 min postbom. og et uttall antall minutter i tusle-køen fra 14-20 post :(

noen som løp opp flere plasser enn meg på o-festivalen???? (kun 1.laget til herrene som gjelder her...)
Message              RE: Jukola og TIO
Morten Christophersen 29.06.2004 16:02
 
Hvor mange plasser løp du opp Torbjørn? Jeg hadde jo den ideelle etappen for å løpe opp plasser (igjen!), men dreit meg ut. Men det er vel ikke så mange flere enn Torbjørn som løp opp flere plasser en mag (1 plass:-)?

!