Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Diskusjon

Kategorier Orientering Sportslig RE: Trege NOF

RE: Trege NOF


Emne: Forfatter:
Tidspunkt:
   
Message  Trege NOF
Morten Christophersen 11.08.2004 22:44
 
Er det bare jeg som ikke finner det, eller har ikke NOF klart å rangere de 19 ekstraplassene til NM enda? Det er en uke til den første NM distansen i morgen, og for de som ikke vet om de skal løpe klassisk enda har det en del å si for hvordan de skal trene den siste uken. Det gjelder meg, og jeg vet det gjelder flere andre løpere.

Det er tre dager siden kretsen skulle sendt sine reservelister til NOF, og på tirsdag skulle NOF, jfr sitt eget rundskriv, offentliggjort de siste 19 plassene. Når det ikke skjer er det for dårlig av NOF! Hva er poenget med å oppgi en frist hvis man ikke har tenkt til å overholde den? Når det er en uke til den aktuelle distansen, er hver dag av stor betydning. NOF burde vise tilstrekkelig respekt også overfor de løperne som ikke er blant de antatt beste, til å ta ut alle løperne og la også de 19 siste løperne få forberede seg skikkelig. At NOF drøyer så lenge som de gjør er respektløst og arrogant. Noen i NOF bør skjerpe seg og gjøre jobben sin...

2 damer og 3 herrer fra Tyrving er allerede tatt ut til klassisk NM. Ytterligere 5 herrer står på reservelisten. Målet til Tyrving var 8 løpere på klassisk distanse...
Message    RE: Trege NOF
Siri 12.08.2004 08:42
 
Det kan man nok være enig i, men det hjelper uansett lite å skrive det her, annet enn å lufte litt generelle frustrasjoner ;)

Alle er vel enige i at slikt bør komme så kjapt som mulig. Jeg skal si fra dersom NOF sender ut rundskriv pr. mail til klubbene før de får lagt dem ut på nett.
Message      RE: Trege NOF
Morten Christophersen 12.08.2004 09:47
 
Alt er bra å skrive her, for da blir det skrevet mer på forumet;-) Så kan andre også skrive hva de mener, og kanskje leser en i NOF i Tyrvings forum... Uansett har NOF også fått en mail, men om det hjelper eller om det bare fører til at jeg blir bannlyst og faller utenfor de 19 siste plassene er fortsatt uvisst...

!