Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Diskusjon

Kategorier Orientering Sportslig Treningsløp

Treningsløp


Emne: Forfatter:
Tidspunkt:
   
Message  Treningsløp
Morten Christophersen 03.09.2004 11:53
 
Det ligger ute resultater og strekktider fra siste trening, og det vil det også bli etter neste trening. Da kommer også Fossum, så da bør alle møte opp for å vise at Tyrving er best både i topp og i bredde:-)

Oppmøtet i går var skuffende lavt... Må vi innføre deltakeravgift på 50 kr pr.trening for å få med flere? Det har de i poengløpene til OBIK (bedriftsløpene), og der er det mye flere Tyrving-løpere enn det er på våre egne treninger som er gratis. Hvorfor noen betaler kr 50 for å løpe dårligere løyper på dårligere kart i ofte vel så dårlig terreng når man kan delta gratis på Tyrving-treninger er for meg helt uforståelig.

Gratulerer til Ida som knuste meg til 1.post og til Bjørn Thomas som slo meg i oppløpet. Jeg utfordrer alle Tyrving-løpere til å prøve å slå meg neste torsdag!!!
Message    RE: Treningsløp
Olav Nipen 03.09.2004 14:50
 
Aktiv markedsføring er nok et godt triks for å øke deltakelsen; info på toppen av Tyrvings webside, e-mail 6 dager før og en ny-email 1 dag før treningen (dog er noen flinke til det).

Selv vil jeg normalt prioritere klubbtreninger og klubbløp foran OBIK løp. Men husk på at deltakelse i OBIK-løp er gratis for mange (firmaene betaler), fleksibel starttid, alternerende terreng, alternerende kart, super web-resultatservice med alle strekktider, konkurranse med mange jevnaldrende løpere, og relevant Veteranmestersakp-terreng i Østmarka.

Jeg synes vi skal være glad over at å o-idretten er såpass stor at det finnes flere løpsalternativer samme dag. Det er bedre med flere muligheter enn ingen muligheter.

O-lav

!