Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Diskusjon

Kategorier Orientering Sportslig RE: 25manna: 24.plass

RE: 25manna: 24.plass


Emne: Forfatter:
Tidspunkt:
   
Message  25manna: 24.plass
Morten Christophersen 11.10.2004 09:38
 
De offisielle resultatene for 25manna ligger nå ute på nett, og for 1.laget ligger de også ute på Tyrvings nettside.

Det ble påstått at seniorene på 5.etappe løp dårlig... Resultatene viser at å påstå noe slik er helt usaklig. 5.etappene var en av de etappene vi tapte minst tid på, vi løp opp tre plasser og UKs rangering var helt riktig. At herrene igjen stemples som lagets svake ledd er latterlig. Senior herrene gjennomførte gode etapper, ikke bare på siste.

En kjempebra laginnsats av hele laget - Gratulerer!!!
Message    RE: 25manna: 24.plass
Eivind 11.10.2004 22:22
 
Absolutt en flott laginnsats ! Vi har all grunn til å være fornøyd med innsatsen. Det er veldig vanskelig å få 25 løpere bomfritt gjennom. Nå tror jeg sikkert 20 løpere leverte gode løp og så var det noen få som var litt mindre heldige. Men det kan være noen andre neste gang !

Takk til alle som var med og løp på alle tre lagene. Ingen DISK er kjempebra, gode minner for ungdomsløperne tror jeg også det ble. Flott klubbtur. De to viktigste målene nådde vi;

Topp 25 og nest beste norske !! GRATTIS
Message      RE: 25manna: 24.plass
Han som ikke kan löpe stafett 11.10.2004 22:54
 
Jepp. Selvsagt löp Sr gutta knall.


> Absolutt en flott laginnsats ! Vi har all grunn til å være
> fornøyd med innsatsen. Det er veldig vanskelig å få 25
> løpere bomfritt gjennom. Nå tror jeg sikkert 20 løpere
> leverte gode løp og så var det noen få som var litt mindre
> heldige. Men det kan være noen andre neste gang !
>
> Takk til alle som var med og løp på alle tre lagene. Ingen
> DISK er kjempebra, gode minner for ungdomsløperne tror jeg
> også det ble. Flott klubbtur. De to viktigste målene
> nådde vi;
>
> Topp 25 og nest beste norske !! GRATTIS
>
Message        RE: 25manna: 24.plass
ArTi 12.10.2004 20:35
 
Nå ligger også 2. og 3. lagets resultatet på Tyrvingsiden.
2.lagets blanding av ungdom og rutine ga en flott 181. plass; spesielt var det mye bra løping av debutantene våre !
Message          RE: 25manna: 24.plass
Siri 13.10.2004 14:49
 
Ja, veldig bra innsats av alle sammen og svært gledelig at så mange ungdommer ble med og løp bra!

Siden vi nå er på takke-stadiet så vil jeg gjerne berømme Morten for den innsatsen han har lagt ned for at vi skulle klare å stille så mange løpere som vi gjorde.

Så, en stor takk til Morten, til alle dere som hjalp til med vekslingsfeltet og tilslutt til alle som heiet og som lagde en bra tur!

!