Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Diskusjon

Kategorier Orientering Sportslig Terminalister for hele året

Terminalister for hele året


Emne: Forfatter:
Tidspunkt:
   
Message  Terminalister for hele året
Lars-Erik Østerud 20.04.2005 22:20
 
Terminlisten deles jo alltid i to, den første som er lagt ut nå går bare til 26.6. Er dette en tradisjon man kan gjøre noe med? Det er sikkert ikke bare vi som er nødt til å avgjøre ferie og jobbhelger nå i mai for hele sommeren. Og da hadde det vært veldig fint å ha hele terminlista (kan naturligvis lete igjennom NOF sin, men da blir det jo litt usikkert om dette er de samme løpene som Tyrving vil prioritere på sin liste)?
Message    RE: Terminalister for hele året
Anonymous 21.04.2005 12:54
 
> Terminlisten deles jo alltid i to, den første som er > lagt ut
> nå går bare til 26.6. Er dette en tradisjon man >kan gjøre
> noe med? Det er sikkert ikke bare vi som er nødt > til å avgjøre ferie og jobbhelger nå i mai for hele > sommeren.

Sommerløp pleier ikke å stå, dels fordi mange av dem har veldig tidlig påmeldingsfrist (utenlandske) og dels fordi det pleier folk å finne frem til selv.

Så da gjenstår vi med løpene som starter i august og utover.. Jeg synes at lista bør deles i to hvis ikke ville den bli veldig lang. Lista er forsåvidt nesten klar, så den kan legges ut, men.. Jeg pleier å få klager når jeg legger ut lister som ikke inneholder lenker til arrangementene. Det er veldig varierende i hvilken grad det finnes ferdige innbydelser til høstløpene (såklart endel, men ikke alle). Man kan selvføløgelig gjette påmeldingsfrist, fordi det er regler osv. men dette er da heller ikke klart for en god andel av løpene.

Men dersom man bare vil ha selve løpsoversikten, uten linker og uten påmeldingsfrister, kan jeg godt legge ut den (eller se på den fine som Arne har laget til ungdommene).
Message    RE: Terminalister for hele året
Espen 20.04.2005 23:10
 
> Terminlisten deles jo alltid i to, den første som er lagt ut
> nå går bare til 26.6. Er dette en tradisjon man kan gjøre
> noe med? Det er sikkert ikke bare vi som er nødt til å
> avgjøre ferie og jobbhelger nå i mai for hele sommeren. Og
> da hadde det vært veldig fint å ha hele terminlista (kan
> naturligvis lete igjennom NOF sin, men da blir det jo litt
> usikkert om dette er de samme løpene som Tyrving vil
> prioritere på sin liste)?

Bruk ungdommenes sin terminliste da:
http://www.tyrving.idrett.no/ezp/index.php/filemanager/download/523/Kalender2005_13-20_2.doc

!