Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Diskusjon

Kategorier Orientering Sportslig Tyrvings Tiomila-lag

Tyrvings Tiomila-lag


Emne: Forfatter:
Tidspunkt:
   
Message  Tyrvings Tiomila-lag
Willy Blicket (= Øyvind Sørlie) 22.04.2005 14:08
 
Det er med stor forbauselse - og glede - jeg ser at jeg er tatt ut til å løpe tredje siste etappe på Tyrving's annetlag i Tiomila. Jeg synes det er rørende at Tyrving-TUK fortsatt husker innsatsen min tidlig på åttitallet, da jeg og min yngre bror (Stevie Blicket) deltok bl.a. i pinseløpene på Hedmark. Det var den gang Guri Malla kom på pallen i D 17-18 og noen gamle kjerringer fra Løten mente at når en heter Malla til etternavn, er det dårlig gjort å kalle dattera for Guri...! Vår tredje og eldste bror (Tommy) hadde allerede flyttet langt oppi Telemark, og deltok ikke. Takk for tilliten - jeg stiller opp, rask og nydusjet og fit for fight...!
Med veltrent hilsen Willy Blicket.
Message    RE: Tyrvings Tiomila-lag
ArTi 25.04.2005 16:20
 
Ja, det kan se ut som UK her legger seg på en tvilsom praksis - å verve bygdetullinger fra Asker og fra oldtiden før seriøsiteten tok overhånd ;-) Det hadde vært bedre med løpere med ren Bærums-stamtavle.
Det kan kanskje være en formildende omstendighet at Willy Blicket kun er brukt som kunstnernavn (og han har således noe å leve opp til, Øyvind). Løperen er i virkeligheten snart 16 år, og løp i grålysningen 2.laget opp fra 213 til 211 plass.
Message    Bilder fra Tio
Hennings 24.04.2005 20:36
 
> Det er med stor forbauselse - og glede - jeg ser at jeg er
> tatt ut til å løpe tredje siste etappe på Tyrving's
> annetlag i Tiomila.

...og Willy Blicket gjennomførte bra!

Jeg har lagt ut noen bilder fra årets 10mila:

http://project.spjelkavik.net/foto/2005/tiomila2005/

!