Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Diskusjon

Kategorier Orientering Sportslig Vital grom-trening søndag 22.mai!

Vital grom-trening søndag 22.mai!


Emne: Forfatter:
Tidspunkt:
   
Message  Vital grom-trening søndag 22.mai!
Anders Tiltnes 20.05.2005 15:59
 
Jeg planlegger en grom langtur på søndag og håper alle som føler de er spreke nok for en 20km+++ tur blir med. Planen er å starte fra Øverland og komme seg innom alle Vitaltur-"postene" i Bærum (tot:4) Vi dropper Fornebu Posten. Kan evnt kjøre innom den på vei hjem:-) Tjergradshøgda (bærums høyeste punkt på 480meter) er obligatorisk for alle skikkelige langturer i Bærum og skal også besøkes.

Har løpt denne runden før og tar ikke mer enn 120min, så er vel egentlig ingen bragd.

Veldig koselig hvis flere blir med, og så er vi med å sponser Vitalturen, forbundet og generalsponsoren.

Tidspunkt er ikke bestemt, og kan bestemmes av de som vil være med, men jeg har i utgangspunktet lyst å sove litt så ved 1200tiden er en god stipulering. Dette kan forhandles, hvis alle som vil være med vil løpe kl 0800.

For info og registrering, gå inn på:
http://vitalturen.karbon.no/main.php?action=steder&pe_id=6

Message    RE: Grom Vital-trening
Arne Tiltnes 22.05.2005 16:18
 
Det ble NicholasM, BjørnE og AndersT som løp langturen i dag.
Turen: Øverland-Brunkollen-Østernvann-Abbortjern-Triungsvann-Tjæregravshøgda-Burudvann-Skriverberget-Øverland.

ca.25km, 4 vital-poster, ca600m stigning, 5 drikkepauser, 3timer, masse gjørme og ekstra tunge myrer etter regnværet de fleste fikk del i i går, overskyet som ble til sol og Bjørn som ble hektet av på vei opp til Tjæregravshøgda og Anders som ble hektet av på vei ned igjen ;-)

Konklusjon: Anbefales!
Message      ...
AndersTiltnes 23.05.2005 13:49
 
Det var Anders som skrev innlegget over.
Message        RE: Tjæregravs....
Arne Tiltnes 23.05.2005 13:58
 
> Men ArTi var inne og korrigerte geomatikk-studentens stedsangivelser. Folk som er interessert i slikt diskuterer om Bærums høyeste punkt heter Tjæregras- eller Tjæregravs-høgda, men det heter definitivt IKKE Tjergrads. Skjerpings!
Message          RE: Tjæregravs....
anders 23.05.2005 14:10
 
haha!

!