Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Diskusjon

Kategorier Orientering Sportslig Ny langtur, denne gangen fra Vestmarksetra!

Ny langtur, denne gangen fra Vestmarksetra!


Emne: Forfatter:
Tidspunkt:
   
Message  Ny langtur, denne gangen fra Vestmarksetra!
Anders Tiltnes 27.05.2005 16:30
 
Det er perfekt tid for lange turer i skogen! Det er fin temperatur, masse vann i skogen og NMultralang er nært forestående. Uansett er lange turer i naturen en fin opplevelse, selv om man ikke har fysiske utfordinger i nær fremtid.

Neste skikkelige langtur starter vi fra Vestmarka tirsdag 31.mai. Tidspunktet bestemmer av deltakerne, men det blir vel en gang etter arbeidstid kan jeg tenke meg?

Planen er å løpe NV over Grønland før vi setter kursen vestover mot Damvann, Engerseter og Vestergyllen. Her satser vi på en pust i bakken med fint vær og nydelig utsikt vestover før vi faller 200meter ned til Åsdøltjern. På vei tilbake igjen får vi igjen en flott utsikt fra Hagahogget sørover, før vi lett på tå glir over Gupu og ned til Vestmarksetra.

Turen er ca 23km med 850meter stigning og stipulert vinnertid er noe sånt som 150-165minutter.

Håper mange blir med å gjør turen enda morsommere!!
Message    RE: Ny langtur, denne gangen fra Vestmarksetra!
Geir 27.05.2005 23:35
 
Høres veldig bra ut, Anders! Jeg er med. Vi snakkes nærmere om tidspunkt.
Message      Langtur og kretstrening tirsdag
MortenC 27.05.2005 23:48
 
Ta turen på morgenen/formiddagen så er jeg med...

Tirsdag kveld er det kretstrening for juniorer på Dikemark, og alle Tyrving juniorer stiller der fremfor på langtur! 15-16 åringer og seniorer er også velkommen på kretstreningen på Dikemark så lenge vi har nok kart. Obligatorisk påmelding til morten@tyrving.idrett.no. Førstemann til mølla...

Og på mandag stiller selvfølgelig alle på sprint-Jukola på Sauejordet:O

!