Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Diskusjon

Kategorier Orientering Sportslig o-festivalen stafett

o-festivalen stafett


Emne: Forfatter:
Tidspunkt:
   
Message  o-festivalen stafett
Anonymous 23.06.2005 11:15
 

Dette har jeg vel ikke noe med, men har ikke Tyrving nok til 2 herrelag? Hvor er Bjørn, Sverre, Eirik og Inge på lagoppsettet??
Message    RE: o-festivalen stafett
Christian Holmboe 23.06.2005 13:07
 
Når påmeldingsfristen gikk ut var det 9,5 påmeldte H17-løpere. For en gangs skyld valgte man derfor å ikke melde på et halvfullt andrelag. Det var ikke enighet om dette, men det var det som ble løsningen denne gangen. Desværre for dem som ikke kom på førstelaget.

Hvem spør forresten?

>
> Dette har jeg vel ikke noe med, men har ikke Tyrving nok
> til 2 herrelag? Hvor er Bjørn, Sverre, Eirik og Inge på
> lagoppsettet??
Message      RE: O-festivalen stafett
Arne Tiltnes 23.06.2005 16:01
 
> Når påmeldingsfristen gikk ut var det 9,5 påmeldte
> H17-løpere. For en gangs skyld valgte man derfor å ikke
> melde på et halvfullt andrelag.

Ut fra en denne tankegangen burde vel da laget tas ut blant de 9,5 som hadde meldt seg innen fristen !?
Hvis påmeldingslista på Tyrving-nett er tilnærmet kronologisk, har i hvert fall junior-gutta grunn til å spørre hvorfor det ikke er 2 lag.
Og det er jo merkelig at man pisker inn til 2 lag både på TIO og Jukola, men ikke til O-festivalen !?
Message        RE: O-festivalen stafett
Morten Christophersen 23.06.2005 16:55
 
Juniorene skal løpe NM sprint på fredag og CraftCup på søndag. Det er hovedgrunnen til at de ikke løper stafett på lørdag. Da blir det heller ikke noe poeng å piske inn løpere til et 2.lag, når de siste løperne i stedet kan bidra til å fylle veteranlag.
Message          RE: O-festivalen stafett
23.06.2005 21:41
 

Enig. Jeg hadde egentlig ikke så ekstremt behov for å løpe stafetten, utenom at det ville være relevant for søndagen. Det kan jo alltids ordnes med påmelding i en direkte klasse, der jeg kan løpe en liten tur i terrenget uten å måtte presse max, så ingen sure miner fra min kant i alle fall ;-) :-)

!