Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Diskusjon

Kategorier Orientering Sportslig Overganger

Overganger


Emne: Forfatter:
Tidspunkt:
   
Message  Overganger
Geir 06.12.2005 10:05
 

Veldig hyggelig lesing i luke 6 idag. Ønsker Jamma velkommen til klubben! Det er godt å se at ikke alle velger BSK! Uten tvil blir han en forsterkning for klubben, spesielt i stafettsammenheng, og det gir ekstra motivasjon og kamp om plassene. Og for de som tror at Hoffern har lagt opp.... eller ikke kommer til å trene mot Tio2006???? Tro om igjen! :-)
Message    RE: Overganger
Arne Tiltnes 07.12.2005 13:16
 
Veldig hyggelig lesing på forumet i dag. Og jeg som begynte å tro at Hoff d.a.y. vurderte overgang til o-mosjonist ;-)
Message      RE: Overganger
Christian Holmboe 08.12.2005 11:31
 
Jeg vil henge meg på velkomstmeldingene til Jamma.

Han passerte meg i en litt ukonsentrert fase på årets gate-O i Venezia og det irriterer meg enda. Heldigvis er det litt mindre irriterende å bli slått av klubbkamerater, så nå kan jeg glede meg over det istedenfor...

Angivelig kommenterte Jamma til Konst etterpå at han hadde løpt forbi en tyrving-kar som ikke prøvde å henge på engang. De som kjenner meg vet at det ikke er serlig typisk. Når det er sagt så hadde nok unge Berge et hakk høyere marsjfart enn meg og fikk ca 5 minutter bedre tid i mål, men jeg burde jo blitt med et stykke. Litt nøling og så 10 meter forbi et kryss og tilbake så var luka for stor til at jeg fikk tettet den.

Til forsvar må jeg si at jeg kjente ham ikke igjen og med sin unge alder tok jeg ham for å være junior:-) Men det er jo en forferdelig dårlig unnskyldning for da burde jeg jo ihvertfall ha knust ham. Vel vel. Jeg får slutte å prate og heller trene mer.

Bole
Message        RE: Overganger
tiltnes 08.12.2005 11:36
 
amen
;-)
Message          RE: Overganger
anders tiltnes 14.12.2005 12:16
 
Så får en gratulere Furu med et valg av klubb:
Må det bli et godt et;)

Regner med Furu fiser rundt 3.etp på 33min...!

!