Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Diskusjon

Kategorier Orientering Sportslig Stafettmøte

Stafettmøte


Emne: Forfatter:
Tidspunkt:
   
Message  Stafettmøte
Audun Weltzien 12.12.2005 23:08
 
Hvordan er stemingen for et stafettmøte?? Jeg foreslår at vi for eksempel møtes på klubbhuset og snakker om neste års stafetter. Diskusjon på nettet er bra (hadde det ikke vært for eksamen hadde jeg vært mer aktiv der), men det beste er å samles og diskutere. Da blir det sosialt og seriøst på en gang!

Tre alternativer slik jeg ser det:
1) Møte på dagtid i romjula. Vi går en skitur eller løper før vi drar og dusjer på klubbhuset. Mat og møte på loftet.
2) Møte på kveldstid første uka i januar. Trening før møtet for de det passer for. Dusjing, mat og møte etterpå.
3) Møte på Nordseter-samlingen 13-15. januar.

Målgruppe for møtet er først og fremst de som vil løpe stafetter, men alle er selvfølgelig velkomne.

Hvilket alternativ passer best?



Message    RE: Stafettmøte
tilt 12.12.2005 23:42
 
foreslår 22.des utpå kvelden!
(jeg er borte 26.des-9.jan)
Message      RE: Stafettmøte
Morten Christophersen 13.12.2005 08:00
 
Da har vi vel et fjerde forslag: kvelden 22.des.

Jeg synes vi bør ha det på Nordseter, og at flest mulig burde prioritere å være med på skisamlingen 13.-15.des. Da kommer Jamma også, og Peer har vel sagt han blir med.

Jeg er borte 28.des-4.jan. Bortsett fra det er det samme for meg.
Message        RE: Stafettmøte
Torbjørn 13.12.2005 10:31
 
Siden jeg foreslo romjula under samtale med Audun, stemmer jeg for det. Er ikke tilgjengelig i starten av jan, og vet ikke om jeg kommer på skisamlingen. 22 er også mulig, men kanskje noen andre som er en smule stressa før jul?
Message          RE: Stafettmøte
Audun Weltzien 13.12.2005 21:46
 
Så lenge folk skriver masse innlegg om gjennomsnittstider på tio, blir det sånn at mange antagelig ikke får med seg denne tråden. Poster derfor et innlegg nå for å komme øverst på forsiden. Kilometertider kan man også diskutere på stafettmøte. Ikke noe vondt om tio-diskusjonen altså, men min tråd om stafettmøte druknet liksom litt.
Message            RE: Stafettmøte AO
anders tiltnes 13.12.2005 22:35
 
...så derfor skriver jeg også noen ord for å understreke viktigheten av denne tråden. Den er essensiell i vår TIO-eksistens!

Å være eller ikke være gjøres ikke under TIO-natta,
men i forberedelsene!!
Message              RE: Stafettmøte AO
Christian Holmboe 14.12.2005 08:47
 
Jeg hadde planer om onsdagstrening fra reistadhagen 4.januar, men det ser ut til at både Anders og Torbjørn er andre steder den dagen, så da egner sikkert ikke den dagen seg så bra til stafettmøte likevel.

Men onsdagstrening blir det likevel for dem som er i strøket - eller var det støtet...?
Message                RE: Stafettmøte AO
anders tiltnes 14.12.2005 09:42
 
rettelse: jeg er borte fra 26.-1.januar! fra 2. januar skal jeg trene hele døgnet, men en onsdagstur med møte passer muligens perfekt!

!