Orientering | Friidrett | Hovedstyret | Barneidrett

Diskusjon

Kategorier Orientering Sportslig om snø

om snø


Emne: Forfatter:
Tidspunkt:
   
Message  om snø
Anonymous 27.02.2006 14:38
 

http://www.jrostrup.com/index.php?n=Main.Artikkel047
Message    RE: om snø
Christian Holmboe 28.02.2006 13:01
 
>
> http://www.jrostrup.com/index.php?n=Main.Artikkel047

Det var deilig å se at noen andre enn jeg mener det er verdifullt å løpe ute selv om det er fint skiføre i marka. Audun klarte (uten at jeg tror det var hensikten) å sette en liten demper på entusiasmen rundt onsdagsturene med sin kommentar for 3 uker siden om hvorvidt vi blir noe bedre av å løpe 2 timer i snøen.

Jeg har villet svare litt skikkelig på den diskusjonen - og gjør det sikkert en av dagene, men nå nøyer jeg meg med å konstatere at det i øyeblikket laver ned med nysnø nok en gang og at det er 8 dager til neste onsdagstur fra Reistadhagen.

For 3 uker siden hadde Anders 180 i puls på toppen på Rustan etter at jeg tok ham i spurten. Alle som vil bli sterkere og lære mer om hvordan kroppen takler herd trening er velkommen til ny kvalitetstreningsøkt onsdag 8.mars.

Christian
Message      RE: om snø
Morten Christophersen 28.02.2006 14:53
 
Det er forskjell på å "løpe ute selv om det er fint skiføre i marka" og å "løpe ute og ødelegge det fine skiføret i marka". Jeg håper onsdagsturene i større grad tar sikte på det første, heller enn å fortsette med det siste. Eller hva Zsuzsa?

Gleder meg til motinnlegget mot Audun sitt innlegg:)

Husk at onsdagsturene gjør litt forskjellig utslag for de som trener nesten hver dag og de som trener to ganger hver dag...
Message        RE: om snø
Anonymous 01.03.2006 12:00
 
Jeg er helt enig med deg, Morten.
De som er virkelig tøffe behøver ikke å løpe i løyper, de kan løpe i sneen ;)

Zsuzsa
Message          RE: om snø
Audun 02.03.2006 12:47
 
Hahaha. Jeg skal nå revurdere mine kritiske spørsmål om løping i snø. Det er en halv meter snø i Tio-terrenget, og værvarselet sier 10 minus og litt mer snø de neste dagene. Kan jo bli litt snøpulsing om 8 uker...

!